Billett for tidlig opplåsing av Zephyr α
Skaff deg tidlig tilgang til Zephyr α! Denne drakten bytter ut nærkamp-Tonfas med en chakram med lang rekkevidde! Innhold: Zephyr α: billett for tidlig opplåsing av Energy Chakram-eksodrakt Merk: Billetter til tidlige opplåsinger kan kjøpes selv om du allerede har låst opp eksodrakten eller oppfylt opplåsingsvilkårene. Vær forsiktig så du ikke kjøper en billett til tidlig opplåsing av en eksodrakt du allerede har låst opp. Elementer som er med i dette settet kan også bli solgt individuelt eller som deler av andre sett. Vær forsiktig så ikke du kjøper noe to ganger. Tilleggsinnhold du skaffer deg, kan benyttes ved å gå fra tittelskjermen til hjem-skjermen i spillet. Merk: Denne nedlastingen er bare spillbar med Microsoft-kontoen som kjøper den. Selv om du er organisator for en familiegruppe, vil ikke familiekontoene få nedlastingen.