Billett for tidlig opplåsing av Deadeye α
Skaff deg tidlig tilgang til Deadeye α! Denne varianten av Deadeye har en hagle med kort rekkevidde og spredning som endres til en byge med fem skudd når du bruker siktemidlene. Disse to avfyringsvariantene gjør det mulig å angripe fienden på forskjellige måter på ulike hold! Innhold: Deadeye α: billett for tidlig opplåsing av Burst Fire-eksodrakt Merk: Billetter til tidlige opplåsinger kan kjøpes selv om du allerede har låst opp eksodrakten eller oppfylt opplåsingsvilkårene. Vær forsiktig så du ikke kjøper en billett til tidlig opplåsing av en eksodrakt du allerede har låst opp. Elementer som er med i dette settet kan også bli solgt individuelt eller som deler av andre sett. Vær forsiktig så ikke du kjøper noe to ganger. Tilleggsinnhold du skaffer deg, kan benyttes ved å gå fra tittelskjermen til hjem-skjermen i spillet. Merk: Denne nedlastingen er bare spillbar med Microsoft-kontoen som kjøper den. Selv om du er organisator for en familiegruppe, vil ikke familiekontoene få nedlastingen.