Billett for tidlig opplåsing av Barrage β
Barrage Beta, som har ekstrem rekkevidde med en brutal flammekaster, er her! Sikre deg denne med en billett for tidlig opplåsing! Innhold: - Billett for tidlig opplåsing av Barrage β Eksodrakter som er tilgjengelige med billetter for tidlig opplåsing, kan også låses opp ved å oppfylle opplåsingskravene i spillet. Vær oppmerksom på at de kan kjøpes selv om du allerede har skaffet dem. Merk: Elementer som er med i dette settet kan også bli solgt individuelt eller som deler av andre sett. Vær forsiktig så ikke du kjøper noe to ganger. Tilleggsinnhold du skaffer deg, kan benyttes ved å gå fra tittelskjermen til hjem-skjermen i spillet. Merk: Denne nedlastingen er bare spillbar med Microsoft-kontoen som kjøper den. Selv om du er organisator for en familiegruppe, vil ikke familiekontoene få nedlastingen.