Betrayal of Jimmy
Møt leiesoldaten Jimmy i denne arkadeinspirerte tilleggspakken. Jimmy er fyren de andre ringer når de må få en jobb ferdiggjort. Massevis av nye bybaserte oppdrag, med flere timer bestående av skyting og kjøring i Empire Bay. Et ledertavle-system som byr på omfattende gjenspillingsverdi mens du jobber deg til topps på rangeringslistene.