Betray Your Friends Bundle!
The Living Dungeon Bringe spenningen av å spille en dungeon turnering brettspill på skjermen din, i vakre grusomme detaljer. Det er egentlig ingenting som The Living Dungeon. Opp til 9 spillere kan ta del i en kamp av vettet, flaks og skulduggery. Overleve andre eventyrere, monstre, og dungeon seg gjennom kamp, agility eller dungeon manipulasjon. Bare de sterkeste, raskeste og smarteste overlever. Dead Exit Dead Exit er et zombieapokalyptisk kortspill med basestyring. Ok, det er muligens det eneste zombieapokalyptiske kortspillet med basestyring. Hver spiller kontrollerer en base og prøver å utmanøvrere motstanderne og overleve evakuer-ingen av en by. Spill kortene dine riktig. Skap allianser. Bryt allianser. Bedra dine allierte på det verst mulige tidspunktet, og etterlat dem til å bli oppspist av zombie-hordene. Det er opp til deg hvordan du spiller det, bare pass på at du kommer deg ut av byen med nok ressurser til å overle-ve! Du må ikke svikte absolutt alle, du kan samarbeide, og prøve å få alle ut i livet i flerspillermo-dusen. Eller du kan spille alene i énspillermodusen som tilbyr flere innstillinger for et enkelt og kjapt spill, eller en intenst og nervepirrende zombie-opplevelse. Det er virkelig opp til deg. Inneholder: Original kortmekanikk med flerfunksjonelle, tosidige kort. Alt er udødt om du ikke er forsiktig. 1 - 8 spillere lokalt eller online. Énspillermodus med fullstendig egendefinerbar vanskelighetsgrad.