Ground & Sea Vehicle Shortcut-settet gir deg umiddelbar tilgang til alle tilgjengelige opplåsninger for kjøretøyer i følgende kategorier: MBT, IFV, Mobile Anti-Air og Attack Boats. Inkluderer ikke noen opplåsning for kjøretøyer lagt til av utvidelsespakker.