Air Vehicle Shortcut-settet gir deg umiddelbar tilgang til alle tilgjengelige opplåsninger for helikoptre og jagerfly som er tilgjengelige i Battlefield . Inkluderer ikke noe utstyr eller noen gjenstander lagt til av utvidelsespakker.