Battle Ages
Storm gjennom historien og erobre fiender i dette vanvittige kampstrategispillet! Start fra menneskehetens tidlige dager, bygg opp sivilisasjonen din og led den gjennom tusenvis av år, fra oppdagelsen av ild til oppfinnelsen av telegrafen i spennende PvP-kamp av episke proporsjoner. Bruk arbeiderne til å bygge en toppmoderne industri, bygge og oppgradere forsvar og tidsalderens store forskerhoder for å forske på de fantastiske våpnene i hver tidsalder. Tren opp militæret og send tropper ut for å legge nærliggende landsbyer i grus slik at du kan stjele rikdommen deres. Bli med i tidens kappløp og kjemp for å bli historiens mektigste leder! Nøkkelinnhold i Battle Ages: – Led en sivilisasjon fra menneskehetens barndom til moderne tid. – Reis gjennom seks ulike, autentiske og spennende tidsaldre – flere kommer snart! – Konkurrer mot tusenvis av andre spillere for verdensherredømme. – Forsk på nye og sterke våpen for å hjelpe deg i kampen. – Slutt deg til venner for å ta andre grupper i episke kamper som spenner seg over generasjoner! – Kjemp mot spillere på tvers av tidsaldre – se neolittiske barbarer kjempe mot middelalderens riddere, og romerske legionærer holde stand mot amerikanske borgerrettssoldater! – 22 ulike enheter, 15 ulike trolldommer, 11 ulike feller og over 50 bygninger å bygge!