Batman - The Telltale Series - Episode 5: City of Light
Lederen for Barna av Arkham forbereder seg på å utføre den siste delen av planen for å ødelegge navnet til familien Wayne, og dine nærmeste står i deres vei. Kan Batmans største hemmelighet - selve identiteten hans - holdes hemmelig når den fører til kaos og død i Gotham? Skjebnen til familien Wayne og byen avhenger av hva du velger å gjøre. Hva vil du gjøre? Hvor langt er du villig til å gå? Hvilken maske skal du bruke? Femte episode av et episodespill i fem deler. Kjøp av dette ekstramateriellet krever Batman: The Telltale Series - Episode 1.