Batman - The Telltale Series - Episode 4: Guardian Of Gotham
Penguin har tatt kontrollen over Wayne Enterprises, og Elizabeth Arkham-sanatoriet for kriminelt utilregnelige har fått en ny gjest - deg - Bruce Wayne. Med Batman borte fra Gotham City sine gater, er styrkene til Harvey Dent og barna av Arkham i krig, mens uskyldige innbyggere er fanget i skuddlinjen. For å unnslippe den 'komfortable' polstrede cellen din må du velge allierte som kan hjelpe deg med å rømme, selv om de ikke akkurat får deg til å smile. Hvor langt er du villig til å strekke deg for rettferdighetens skyld? For hevn? Hva nå, Dark Knight? Episode fire av en episodisk spillserie i fem deler. Kjøp av dette ekstramateriellet krever Batman: The Telltale Series - Episode 1.