Batman - The Telltale Series - Episode 2: Children of Arkham - Disc
Nå som Gotham Citys førstefamilie er rammet av korrupsjon og en gammel venn har blitt en farlig motstander, har livet til The Dark Knight blitt snudd på hodet. Hva var det Thomas Wayne var innblandet i, og hvorfor ble han drept? Bruce er fast bestemt på å finne sannheten om sin far og forhøre de som er innblandet i Gothams kriminelle fortid. Men hvilken maske skal han bruke - Milliardæren eller flaggermusen? Store avgjørelser vil forandre Batman for godt, så vel som livene til de rundt ham, når han møter Barna av Arkham. Episode to i en spillserie i fem deler.