Batman: The Enemy Within - Episode 5
Hva velger du: en venn hvis sprø fremgangsmåte for å oppnå rettferdighet vender dine allierte mot deg, eller en fiende som gjør hva som helst for å se deg lide mens hjembyen din brenner ned? Basert på hva slags forhold du har fått til John Doe får du se en av to svært ulike historier utspille seg. Hva blir det til, Bruce: venn... eller fiende? Femte episode av en episodisk spillserie i fem deler. Kjøp av dette ekstrainnholdet krever Batman: The Enemy Within - Episode 1.