Batman: The Enemy Within - Episode 2
En kjeltring drept av en mystisk snikmorder var bare begynnelsen. Idet Gotham rammes av eksplosjoner, farer Batman av sted for å møte en ny fiende, men støter på en kraft som kan få selv Den mørke ridder til å falle. I sin forkledning som milliardær møter Bruce John Doe sine 'venner' og blir viklet inn i et plott hvor eneste utvei er å grave dypere, men til hvilken pris? Episode to av en episodisk spillserie i fem deler. Kjøp av dette ekstrainnholdet krever Batman: The Enemy Within - Episode 1.