Batman: The Enemy Within - Episode 1
I dette nye kapittelet fra det prisvinnende studioet bak Batman - The Telltale Series, tvinges både Bruce Wayne og Batman inn i farlige nye roller. Riddler har vendt tilbake for å terrorisere Gotham City, men hans grusomme gåter er bare et forvarsel om en enda større krise. Med en nådeløs føderal agent og en fortsatt ung Joker tilbake i byen, må Batman navigere ustabile allianser mens Bruce Wayne må gjennomføre en farlig rekke bedrag. Hvilke av Batmans nye allierte velger du å stole på? Og hvor dypt ned i mørket lar du Bruce bevege seg? Last ned episode 1 av Batman: The Enemy Within, en spillserie i fem deler fra skaperne av The Walking Dead: A Telltale Games Series, The Wolf Among Us og Tales from the Borderlands.