Barman: Arkham Knight - sesongkort
Sesongpasset til Batman: Arkham Knight byr på nye historieoppdrag, flere superskurker som invaderer Gotham City, nye legendariske batmobiler, avanserte utfordringskart, alternative karakterteksturer og ny kjørbare racingbaner.