Banned Footage Vol.2
Dette nylig oppdagede bildematerialet avslører flere hemmeligheter om Baker-familiens mørke fortid. – 21: Delta i et forrykt spill der livet ditt er i potten … – Daughters: Opplev hendelsene som utspant seg den kvelden alt startet, da Baker-familiens skjebne ble beseglet … Inneholder bonusinnholdet Jack's 55th Birthday.