Banned Footage Vol.1
Dette nylig oppdagede bildematerialet avslører flere hemmeligheter om Baker-familiens mørke fortid. – Nightmare: Du er låst inne i en kjeller full av ukjente farer og må kjempe for livet … – Bedroom: Du er bundet fast til en seng og må prøve å unnslippe mens du unngår mors vaktsomme blikk … Inneholder bonusinnholdet Ethan Must Die.