Bag of Gold (550)
Battle Islands 550 Gold (Premiumvaluta) Kjøp en Bag of Gold for å gi skattekammeret ditt i Battle Islands et løft. Gull lar deg øyeblikkelig fullføre bygging og raskt sende forsterkninger til frontlinjen!