Aven Colony - Cerulean Vale
Velkommen til farlige Cerulean Vale. Dette ekstra sandkassekartet har det røffeste miljøet så langt, og de største belønningene! Press deg selv til grensen for hva du tåler! UTFORSK EN UTROLIG NY BIOME: Oppdag restene av en gammel havbunn, farget blå av knuste mikrokrystaller av azurite. OVERLEV BLANT FARENE: Avlinger fra jorden nekter å gro på denne tidligere havbunnen. Gjør klart for å kultivere det lokale plantelivet for å overleve i denne fiendtlige regionen. GI KOLONIEN DIN STRØM: Produser store mengder elektrisitet ved å dra nytte av Aven Primes store mengder Zorium. TAKLE VÆRET: Gjør deg klar for en region som har noen av de mest utfordrende værforholdene på planeten!