Assetto Corsa - Ready To Race DLC
Vårt splitter nye nedlastbare RTR-innhold byr på en rekke modeller som blander teknologi, kraft, historie og design fra Italia, Tyskland, Storbritannia og Japan, noe som sørger for en pakke som oppfyller alle ønskene dine! INKLUDERTE BILER * Audi R8 LMS 2016 * Audi R18 e-tron quattro * Audi TT Cup 2016 * Audi TT RS (VLN) * Lotus 3-Eleven * Maserati MC12 GT1 * McLaren 570S * McLaren P1 GTR * Toyota Celica ST185 Turbo * Toyota TS040 Hybrid Dette er ikke bare et spill. Det er ekte simulasjonsracing. I samarbeid med en av de mest prestisjefulle bilprodusentene, tar Assetto Corsa simulering til neste nivå med fokus på pur kjørerealisme og nøyaktighet i alle aspekter. Alt gjenskapt med et særdeles høyt detaljnivå, skreddersydd kontroll og ytelsesmodellering fra produsentenes data og telemetri fra virkeligheten.