Assetto Corsa – Porsche-pakke Vol.3 DLC
Assetto Corsa Porsche-pakke Vol.3 DLC inneholder syv ikoniske biler fra den tyske produsenten Porsche: - Porsche 911 GT3 Cup 2017 - Porsche 911 GT3 R 2016 - Porsche 919 Hybrid 2016 - Porsche 908 LH - Porsche 917 K - Porsche 911 R - Porsche 911 Turbo S Ikke kjøp dette hvis du allerede har kjøpt Assetto Corsa-sesongpasset – dette nedlastbare innholdet blir tilgjengelig uten ytterligere kostnad for sesongpass-eiere Dette er ikke bare et spill. Det er ekte simulasjonsracing. I samarbeid med en av de mest prestisjefulle bilprodusentene, tar Assetto Corsa simulering til neste nivå med fokus på pur kjørerealisme og nøyaktighet i alle aspekter. Alt gjenskapt med et særdeles høyt detaljnivå, skreddersydd kontroll og ytelsesmodellering fra produsentenes data og telemetri fra virkeligheten.