Assetto Corsa - Porsche-pakke #1 DLC
Assetto Corsa Porsche-pakke #1 DLC inneholder syv ikoniske biler fra den tyske produsenten Porsche: - Porsche 911 Carrera S - Porsche 918 Spyder - Porsche 917/30 Spyder - Porsche 911 Carrera RSR 3.0 - Porsche Cayman GT4 Clubsport - Porsche 718 Cayman S - Porsche 935/78 Moby Dick Ikke kjøp denne om du allerede har kjøpt Assetto Corsa-sesongpasset – dette nedlastbare innholdet er tilgjengelig uten ekstra kostnad for sesongpassholdere. Dette er ikke bare et spill. Dette er ekte simulasjonskjøring. I samarbeid med de mest prestisjetunge bilprodusentene tar Assetto Corsa simulering til neste nivå med fokus på realistisk kjøring og enorm nøyaktighet i alle spillets aspekter. Alt laget med et manisk fokus på detaljer, med utmerket håndtering- og ytelsesmodellering fra produsentenes ekte data og telemetri.