Assetto Corsa - Japanese Pack DLC
Fansen ba om det, og fra kremen av Japanese Domestic Market (JDM) kan Assetto Corsa presentere Japanese Pack – med syv nye biler i totalt 12 versjoner, som sørger for den perfekte blandingen av kjøretøy i ulike klasser, typer og aldre. - Mazda MX-5 2015 - Mazda MX-5 CUP - Mazda RX-7 Spirit R + trimmet versjon - Toyota Supra MK IV + time attack- og drift-versjon - Toyota AE86 Trueno + trimmet versjon og drift-versjon - Nissan 370Z NISMO - Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec Utviklerne har jobbet svært tett med bilprodusentene for å gjenskape alle bilene i detalj, samt arven, atmosfæren og den intense kjøreopplevelsen som bare denne kombinasjonen av bilmodeller kan gi deg. Dette er ikke bare et spill. Det er ekte simulasjonsracing.