Assetto Cors – DLC-sesongpass
Med DLC-sesongpasset får du ranatt og tilgang til følgende nedlastbart innhold som kommer i fremtiden – JAPANESE-PAKKEN, RED-PAKKEN og de kommende PORSCHE-pakkene. Totalt over 30 nye biler samt Red Bull-banen, i tillegg til en eksklusiv drakt. Red-pakken inneholder: BILENE: Ferrari SF-15T Ferrari F138 Ferrari 488 GT3 Maserati 250F 6C Maserati 250F T2 12C Maserati GranTurismo MC GT4 Lamborghini Aventador SuperVeloce BANEN: Spielberg REDBULL Ring Circuit Japanese-pakken: - Mazda MX-5 2015 - Mazda MX-5 CUP - Mazda RX-7 Spirit R + trimmet versjon - Toyota Supra MK IV + tidsangrep- og driftversjon - Toyota AE86 Trueno + trimmet versjon og driftversjon - Nissan 370Z NISMO - Nissan GT-R R34 Skyline V-Spec Porsche-pakkene introduserer over 20 klassiske biler fra Porsches historie. Noe tilleggsinnhold blir tilgjengelig for kjøp utenfor sesongpasset, så pass på du ikke kjøper samme innhold to ganger. Sesongpasskjøp (inkludert potensielt dobbeltkjøp av frittstående tilleggsinnhold utenfor sesongpasset) kan ikke refunderes.