Øk skipets lagerkapasitet på lasteplanet til 2500 og få 500 enheter av metall, treverk, klær, sukker og rom ved kjøp av denne pakken. Viktig! Du må ha nådd fram til sekvens 3, minne 04 for å kunne få den fulle effekten av denne pakken.