Utforsk nye steder og avdekk hemmelighetene bak Black Island, Mystery Island og Sacrifice Island, slik at du kan finne skjulte skattekister og få tilgang til nye antrekk og våpen til Edward samt gallionsfigurer og seil til skipet ditt, The Jackdaw. Skill deg ut i flerspillermodus med nye, eksklusive kostymer, bilder, titler, relikvier og emblemer!