Bli med Duleep Singh ut for å gjenerobre sin rettmessige tittel som maharaja. Underveis får han brynet seg på tempelriddere og satt sitt vennskap med dronningen på prøve. Spill ti splitter nye oppdrag i London! Disse oppdragene blir tilgjengelige etter at du har fullført sekvens 3.