Assassin's Creed Syndicate – Streets of London-pakken
Denne pakken inneholder oppdrag, våpen og utstyr som utvider Assassin's Creed Syndicate-opplevelsen og gir deg 45 minutter med ekstra spilletid. Det hele begynner med Darwin and Dickens Conspiracy-oppdragene: Begi deg ut på to heseblesende oppdrag som fører deg til lønnkammerne til Londons mest innflytelsesrike menn. Forsvar Charles Darwins oppdagelser mot dem som er villige til å drepe ham for å få ham til å tie. Og hjelp en venn av den legendariske forfatteren Charles Dickens med å bevare en hemmelighet som kan få ham myrdet. Pakken inneholder også Runaway Train-oppdraget: Når et løpsk tog drønner av sted gjennom London i full fart, må du finne og reparere feilene med toget før du går tom for tid. Dette oppdraget gir deg 15 minutter med ekstra spilletid. Og sist men ikke minst inneholder pakken en rekke våpen og utstyr til både Jacob og Evie: 13 våpen, 6 ulike typer utstyr og 3 antrekk. Hvis du har fått eksklusivt innhold gjennom forhåndsbestillingstilbud eller Collector's Editions, kan det hende du allerede har deler av innholdet i denne pakken.