Assassin's Creed Syndicate - Helix Credits - Ekstra stor pakke
Kjøp denne pakken og få 5000 Helix Credits. Som en bonus får du 24000 ekstra Helix Credits hver gang du kjøper denne pakken. Helix Credits kan brukes til å kjøpe mer spillvaluta, foredle ressurser og sørge for andre tidsbesparelser.