Assassin's Creed Revelations -- Ekstrainnhold
Utforsk den mystiske forhistorien til person 16 og Lucy Stillman gjennom 2 timer med splitter nytt enkeltspillerinnhold. Her finner du den innovative fortellerstilen og pusleplattformen fra nåtidssekvensene med Desmond i Assassin's Creed Revelations.Last ned Det forsvunne arkivet, og lås opp nye funksjoner:- Nye enkeltspillerfunksjoner: 3 skall (Ezios tyrkiske snikmorderbrynje, Altaïrs kappe og Brutus' brynje) + kapasitetsoppgraderinger (pistol-, armbrøst- og bombekapasitet) + 1 ekstra oppdrag (""Vlad Spidderens fengsel"")- Nye flerspillerfunksjoner: 3 karakterer (Korsfareren, Ottomansk hoffnarr og Ottomansk doktor)"