Assassin’s CreedⓇ Odyssey – Legacy of the First Blade
Kjemp side-om-side med legenden som først brukte den skjulte klinge til å endre historiens gang, samtidig som du finner ut hvorfor assassinerne valgte å kjempe fra skyggene. Legacy of the First Blade inneholder 3 nye episodiske historier, Spillere kan dykke inn i nye episoder når de slipper ut, eller oppleve de episke eventyrene i sin helhet når alle episoder er tilgjengelige.