Assassin Madness-pakken
Oppgrader spillopplevelsen som hvelvjeger med en rykende fersk stil! Denne pakken inneholder Murder of Cr0ws-hodet og The Nature of Fear-temaet for snikmorderen – du finner dem i menyen der du tilpasser figurene! Dette materialet er ikke inkludert i Season Pass.