ARSLAN: THE WARRIORS OF LEGEND
Et spennende samarbeid mellom animeserien The Heroic Legend of Arslan og den actionmettede Warriors-serien! Spenningen ved å pløye gjennom store hærer har blitt fusjonert med sjarmen og stilen til universet i animeserien. Opplev et storslått historisk eventyr i ARSLAN: THE WARRIORS OF LEGEND! En delt visuell stil og dyktige stemmeskuespillere lar spillerne gjenopplive animeserien! Spre fiendene på egen hånd før du utsletter dem med spesielle Rush-enheter i denne nye formen for Warriors-action!