Arrow-Pakke
Inspirert av den populære TV-serien, er denne pakken satt til skipsvraket som strander Oliver og Slade på en farefull øy. Det er Olivers overlevelsestrening mens de trenger seg gjennom jungelen på vei til en leir med leiesoldater.