Armello – Skjoldfurie Magna-helteutseende
Noen krigere blir legender og står for seg selv – langt over alle andre. Det fins bare én skjoldfurie, Magna. Helteutseender er fullstendige kosmetiske oppgraderinger for individuelle Armello-helter! Gjør vennene og fiendene dine grønne av misunnelse! Merk: Dette innholdet krever Armello – Tronrøvere-pakken.