Armello – Nattsøster Zosha-helteutseende
Nattmoren passer godt på barna sine, særlig hennes dødeligste tilslørte hånd. Helteutseender er fullstendige kosmetiske oppgraderinger for individuelle Armello-helter! Gjør vennene og fiendene dine grønne av misunnelse!