Armello – Mustachio Mercurio-helteutseende
Alle slu rotter trenger et bunnsolid alter-ego, og en troverdig bart er grunnlaget for en perfekt forkledning. Helteutseender er fullstendige kosmetiske oppgraderinger for individuelle Armello-helter! Gjør vennene og fiendene dine grønne av misunnelse!