Armello – Krigsherre Brun-helteutseende
Bjørnetaleren snakker om Bruns eksil, men få tør å innse at Klanens forræderi har skapt en kjempe. Helteutseender er fullstendige kosmetiske oppgraderinger for individuelle Armello-helter! Gjør vennene og fiendene dine grønne av misunnelse!