Armello – Hakonsvokter Than-helteutseende
Thane Greymane, vokteren av Hakonsganden, viker ikke unna kamp, særlig ikke når han er i hellig seremonirustning. Helteutseender er fullstendige kosmetiske oppgraderinger for individuelle Armello-helter! Gjør vennene og fiendene dine grønne av misunnelse!