Armello – Den mektige Ghor-helteutseende
Selv Ghor skjønner hvor viktig det er med et sterkt forsvar … han sliter bare med å sette sammen ett. Helteutseender er fullstendige kosmetiske oppgraderinger for individuelle Armello-helter! Gjør vennene og fiendene dine grønne av misunnelse! Merk: Dette innholdet krever Armello – Tronrøvere-pakken.