Armello – Byggmester Elyssia-helteutseende
De fleste arkitektene pusser støvet av potene når blekket på tegningene tørker. Elyssia har lagt sin sjel i hver bygning, uansett pris. Helteutseender er fullstendige kosmetiske oppgraderinger for individuelle Armello-helter! Gjør vennene og fiendene dine grønne av misunnelse! Merk: Dette innholdet krever Armello – Tronrøvere-pakken.