Arkham City skins
Nedkjemp fiendene dine som den syndige og forskrudde Jokeren, den slu og snikende Catwoman, eller alles favoritt, den kappekledde hardhausen Batman, i Batman: Arkham City skin-pakke, basert på den legendariske serien fra Rocksteady Studios.