ARK: Survival Evolved Season Pass gir deg tilgang til tre store utvidelsespakker for å fortsette eventyrene dine, og gir enorme nye fantastiske verdener å utforske og erobre, med mange nye kraftige skapninger, gjenstander og våpen. Sesongkortets nye ARK inkluderer: 'Scorched Earth', satt på en brennende ørkenverden; 'Aberration', et sci-fi svimmelinduserende bioluminescerende hulesystem; og 'Extinction', en ødelagt fremtidig jord, hvor titaniske monstre duellerer for dominans! Over disse episke miljøene vil du fortsette den episke hovedhistorien til ARK: Survival Evolved mens du kjemper for å gjenopprette fremtiden for menneskeheten og alle jordens skapninger!