Ari Vatanen returns to Dakar!
Inkluderer den legendariske sjåføren Ari Vatanen, fra Paris-Dakar Rally, og hans mytologiske Peugeot 205 T16, som Ari vant med i 1987. Ari Vatanen er en finsk sjåfør som har vunnet det klassiske Paris-Dakar Rally fire ganger; i 1987, 1989, 1990 og 1991. Du kan spill med Ari bak rattet på sin Peugeot 205 TG16 i DAKAR 18 og se hvordna han og den legendariske franske bilen gjør det i Sør-Amerika. Klarer du å få fortiden til å slå nåtiden?