AQUA KITTY UDX: Xbox One Ultra Edition
AQUA KITTY UDX suser inn på Xbox One i denne forbedrede ultimate utgaven, med en helt ny og episk Dreadnought-modus! På grunn av en plutselig mangel på melk, er katter rundt om i verden tvunget til å oppsøke nye kilder av melk Du og ditt team av spesial trente kattunger har overvunnet frykten for vann for å bore i havbunnen for å trekke enorme reserver av det som later til å være naturlig dannet helmelk. Gjør deg klar for fartsfylt ubåt action men husk å forsvar kattungene dine fra mekaniske sjødyr! Den ekstra Dreadnought-modusen tar deg dypt ned i Mjauanegropen. Der må du fly gjennom og ødelegge enorme, multiskjerms fiendtlige fartøy mens du redder fengslede kattunger. Spill co-op eller alene, melken må flyte!