Antrekkssettet "Halloween"
Gi Eren, Mikasa, Levi and Armin nye antrekk. Merk: Dette innholdet er også tilgjengelig for det forrige spillet, «A.O.T. Wings of Freedom», som ble sluppet i august 2016. Du kan fortsette å bruke antrekkene hvis du kjøpte dem til det forrige spillet på Xbox One, men innholdet må lastes ned på nytt. Dette produktet er inkludert i settet under. Vær forsiktig så du ikke gjør et overflødig kjøp. -Additional Costumes 16 Piece Set ▼Slik bruker du antrekket Det er to måter å få tilgang til det nye antrekket på: 1. Velg «Another Mode» på hovedmenyen og deretter figuren hvis antrekk er låst opp. Du skifter til det nye antrekket ved å trykke på X-knappen når du er i nærheten av teltet på marken. 2. Velg «Story Mode» i hovedmenyen og gå bort til figuren i Daily Life-delen. Du skifter til det nye antrekket ved å trykke på O-knappen når du er i nærheten av figuren.