Antrekkskompatibilitet
Last ned denne kompatibilitetspakken for å se motstandernes alternative antrekk fra 2014-pakken med utfordrerantrekk! Merk: Dette innholdet kan kun benyttes i Ultra Street Fighter IV. Dette er en kompatibilitetspakke – det er ikke mulig å bruke de alternative antrekkene.