Anime Pack
Endelig kan fantasien om østlig kulturlykke bli din virkelighet! Få hår som trosser vindens elementer! Skjær mange av de slemme mennesker med Modigere sverd! Kaiju-XL tar fiender med fart og nysgjerrighet! Og klær til utkledning endrer alle Street of 3 Holy Men til et fantastisk skue!