Amazing Princess Sarah
Du er Sarah, prinsesse i det fredelige landet Kaleiya. Det ble slutt på freden i kongeriket den dagen din far ble forført og kidnappet av Lilith, en demonherskerinne. Hennes eneste mål er å regjere over riket ditt og drepe deg. Bruk det kraftige sverdet ditt til å drepe Liliths undersåtter! Kast likene på den neste fienden for å utføre utrolige komboer! Reis gjennom isslott, kalde katakomber, lavagrotter og mange andre steder for å komme deg til borgen hvor Lilith skjuler seg! Hjelp din far og konge hjem!