Alien: Isolation «Forbruksmannskap»-bonusinnhold
Dette ekstra innholdet gjenforener den originale besetningen til Nostromo. Brett og Kane har dødd; sammen med Ash og Lambert er det nå opp til deg som enten Dallas, Parker eller Ellen Ripley å finne en måte å isolere xenomorfen på og overkomme frykten de nå møter. Alien: Isolation er et førstepersons overlevelsesgrøsserspill som fanger frykten og spenningen fra Ridley Scotts klassiske film fra 1979. Spillerne befinner seg i en atmosfære av konstant frykt for dødelige farer når en uforutsigbar og hensysnløs xenomorf følger og jakter på dem fra skyggene. Underbevæpnet og uforberedt, må du jakte på ressurser, improviserte løsninger og bruke kreativiteten, ikke bare for å lykkes i ditt oppdrag, men for å overleve.